• 21-10-2021, 12:24:41
    #1
    şuan %70 kırılım ile eth kazımı lhr kartlarda yapılıyor. Normal bir 3080 fiyatı 22-21k dan başlarken LHR 3080 kartı 15-16'ya bulabiliyoruz peki bu etheryum 2.0 denilen şey ile artık pow sisteminden pos sistemine geçildiğinde lhr kartların fiyatları normal kartların fiyatlarıyla aynı olmaz mı? sonuçta sadece ethde kazım kısıtlaması var.
  • 21-10-2021, 12:29:10
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    En bilindik basit bir mantıkda düşünürsek bir ürüne talep çoksa fiyatıda artar lhr kartların yaptıgını normal kartlar yapıyorsa insanlar neden daha fazlasını vereyim deyip olan talebi düşerürlerse haliyle satış sayısı ile birlikte yavaş yavaş fiyatıda düşecektir.

    https://tr.wikipedia.org/wiki/Arz_ve_talep
  • 21-10-2021, 12:29:55
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    diğer coinlerin madenciliği etherium kadar kar bırakmamamkta şuanda. LHR v2 3060 kullanıyorum. memnunum. Fiyatların düşeceğini sanmıyorum. ayrıca madencilik ekran kartı piyasası için sağlam bir gelir kaynağı haline geldi.. Madenciliğin pat diye biteceğini düşünmüyorum. Ki Bitsede bu sanırım sadece etherium için olur. mutlaka kazımı yapılacak diğer coinler olacaktır. bu konuda bilgili arkadaşlarında yorumlarını merak ediyorum aslında...
  • 21-10-2021, 12:30:30
    #4
    ATCBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En bilindik basit bir mantıkda düşünürsek bir ürüne talep çoksa fiyatıda artar lhr kartların yaptıgını normal kartlar yapıyorsa insanlar neden daha fazlasını vereyim deyip olan talebi düşerürlerse haliyle satış sayısı ile birlikte yavaş yavaş fiyatıda düşecektir.

    https://tr.wikipedia.org/wiki/Arz_ve_talep
    teşekkürler
  • 21-10-2021, 12:32:24
    #5
    firebase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    diğer coinlerin madenciliği etherium kadar kar bırakmamamkta şuanda. LHR v2 3060 kullanıyorum. memnunum. Fiyatların düşeceğini sanmıyorum. ayrıca madencilik ekran kartı piyasası için sağlam bir gelir kaynağı haline geldi.. Madenciliğin pat diye biteceğini düşünmüyorum. Ki Bitsede bu sanırım sadece etherium için olur. mutlaka kazımı yapılacak diğer coinler olacaktır. bu konuda bilgili arkadaşlarında yorumlarını merak ediyorum aslında...
    hocam diğer koinlerin geliri düşük, eth kazımı bittiğinde artık lhr lhrsiz kartların ayırılması olmaz diye düşünüyorum. ya lhrli olmayan kartlar lhrli olan kartların fiyatlarıyla aynı olacaktır diye düşünüyorum. Fiyat olarak..
  • 21-10-2021, 12:33:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam diğer koinlerin geliri düşük, eth kazımı bittiğinde artık lhr lhrsiz kartların ayırılması olmaz diye düşünüyorum. ya lhrli olmayan kartlar lhrli olan kartların fiyatlarıyla aynı olacaktır diye düşünüyorum. Fiyat olarak..
    Aynı fikirdeyim bende. Fiyatların düşeceğini sanmam.
  • 21-10-2021, 12:39:18
    #7
    Arkadaşlar benim düşüncem aynı oranda devam etmesi yönünde. Çünkü eth kazımı bittiğinde mining yapan tüm kişiler diğer coinlere geçip bunları değerlendirmeye başlayacaktır. Eth kadar kâr bırakamasada eth 'ın bıraktığının %30 kârını bırakan bir coin türü bile elektrik faturasından sonra kâra sokar. Bu da demek oluyor ki %50,%60 kârını bırakan coinler hayli hayli kârlı olur.
  • 02-11-2021, 08:18:40
    #8
    Eth 2 değil 3 bile gelse hiç birsey degismicek bi ton alt coin var, bu madencilik olayı en az 3 4 sene daha gider,bu surectede zaten parayi götüren götürür milleti avutma yöntemi madencilik bitecekte vsss diye...
  • 02-11-2021, 08:21:07
    #9
    Arka sıralardan x tezos geliyor