firebase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diğer coinlerin madenciliği etherium kadar kar bırakmamamkta şuanda. LHR v2 3060 kullanıyorum. memnunum. Fiyatların düşeceğini sanmıyorum. ayrıca madencilik ekran kartı piyasası için sağlam bir gelir kaynağı haline geldi.. Madenciliğin pat diye biteceğini düşünmüyorum. Ki Bitsede bu sanırım sadece etherium için olur. mutlaka kazımı yapılacak diğer coinler olacaktır. bu konuda bilgili arkadaşlarında yorumlarını merak ediyorum aslında...
hocam diğer koinlerin geliri düşük, eth kazımı bittiğinde artık lhr lhrsiz kartların ayırılması olmaz diye düşünüyorum. ya lhrli olmayan kartlar lhrli olan kartların fiyatlarıyla aynı olacaktır diye düşünüyorum. Fiyat olarak..