chemochan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam diğer koinlerin geliri düşük, eth kazımı bittiğinde artık lhr lhrsiz kartların ayırılması olmaz diye düşünüyorum. ya lhrli olmayan kartlar lhrli olan kartların fiyatlarıyla aynı olacaktır diye düşünüyorum. Fiyat olarak..
Aynı fikirdeyim bende. Fiyatların düşeceğini sanmam.