Arkadaşlar benim düşüncem aynı oranda devam etmesi yönünde. Çünkü eth kazımı bittiğinde mining yapan tüm kişiler diğer coinlere geçip bunları değerlendirmeye başlayacaktır. Eth kadar kâr bırakamasada eth 'ın bıraktığının %30 kârını bırakan bir coin türü bile elektrik faturasından sonra kâra sokar. Bu da demek oluyor ki %50,%60 kârını bırakan coinler hayli hayli kârlı olur.