Askerlik... Şimdiki dönemde askerlik...
59
●1.304
- 15-10-2021, 13:56:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kanka telefon konusu nereye düştüğüne bağlı olarak değişir.Ben Bolu komando inzibat olarak yaptım devrecilik vardı komutanlar değil üst devre koyuyordu kuralları.İlk 3 ay telefon yasak normalde 2 alt devren gelene kadar sistemi cozmen için.Ben ilk haftadan üst devreden satın alıp kullanmıştım ama.Zorluguna gelirsek soğuklar koyar biraz nereye gittiğine bağlı olarak.Egitim falan başta zor sonra alışıyorsun zaten.Askerden yeni gelmiş biri olarak sana tek tavsiyem çok dik başlı olma ama kendini de sakın ama sakın ezdirme...Hayırlı tezkereler kardeşim
- 15-10-2021, 14:30:19Telefon meselesi şu şekilde normalde sivil hat ve kamera ile ses kaydetme programı olan telefon yasak orda askercell ve tuşlu telefon kullanmak zorundasın fakat android cihazını eğer bulunduğun birlikteki ulaştırma takımıyla aranı iyi tutarsan onlara sorarak getirebilirsin
izinler benim gittiğim birlikte yoktu zorunlu olmadıkça izne çıkamıyordun hafta sonu izinleri ve çarşı izni vs hiç yoktu
askerlikte sabrını sınarlar cidden çekilemeyecek insanlar var mecbur sabretmek zorundasın 6 ay merak etme köprüyü geçene kadar ayıya dayı diceksin
daha fazla anlatmak isterdim bende 6-7 ay önce geldim. - 15-10-2021, 15:12:24Real hayatta asabiyetini askerliğe taşırsan o askerlik bitmez hiç.

Çok basit askerlikte ne geride olacaksın ne ilerde olup göze batacaksın ,aralarda olacaksın.İnsanları sakın askerde aptal koymaya çalışma çok rahat belli oluyor.
Usta birliğinde seçeceğin iş mümkünse komutanlardan olabildiğince uzak olsun.Komutanlardan ne kadar uzak durarsan askerlik o kadar rahat geçer.(Genellikle böyledir.)
Alt devre üst devre olayı o kadar korkutulacak bir şey değil. Sonuçta onlarda senin gibi asker başka annenin,babanın çocuğu.Ben askerdeyken üst devrelerle aram hep iyiydi. Bana abi şurası süpürülecek derdi süpürürdüm ego falan hiç olmazdı. (Zaten onlarda utanarak söylerlerdi bana ) zaten 6 aylık yapacağım deyip aralarda takıldım genelde
Ayrıca üst devreler sayesinde çok güzel askerlik yaşadım.Kendi devrelerimden daha çok faydaları oldu. örneğin; Usta birliğin ikinci haftası ortam değişikliği ,alışma derken üst devremdeki sevdiğim bir arkadaş içeriye şarap sokmuş
2 bardak şarap o kadar güzel gelmişti bana
Daha çok güzel şeylerde var
Sen iyi olursan herkes iyi olur.Benim üst devreler benim devreleri sevmezlerdi. (kısa dönem ) Ama bana karşı çok iyiydiler. 
Özet: Rahat askerlik için;
Ulaka olmayacaksın+sabırlı olacaksın+göze batmayacaksın+Sana verilen her görevi yapacaksın+İnsanlarla iyi anlaşmaya çalışacaksın+komutanlara karşı ve üst devrelere karşı (üst devre olayı bazı yerlerde yoktur.çok az asker olduğu için) iyi olacaksın....+Komutanında iyiyse güzel bir askerliğin olur.
Acemi birliğe gelince ne sen sor ne ben söyliyeyim 21 gün geçmek bilmedi.Çektiğimiz rezilliği ne sen son ne ben söyliyeyim. - 15-10-2021, 17:32:54Üyeliği durdurulduÖncelikle hayırlı teskereler hocam.
İstediğiniz kadar sinirli biri olun dönüşte pammık gibi olacaksınız
Öncelikle şunu söyleyeyim; ilk girdiğinizde kayıt vs. işlemleri oluyor hemen oraya koşun ki işiniz erken bitsin erken yatağınıza kavuşun yoksa gece bile sıra bekler uykusuz kalırsınız.
Yazıcı olmaya çalışın. Tüm komutanların sizlere illa işi düşüyor ki tüm komutanlarla aranız kankanız gibi oluyor belirli bir süre sonra. Ben yazıcıydım bazen komutanlar nöbetinde beni alıyordu; sabahlara kadar oturuyorduk geziyorduk eğleniyorduk gündüz de izinli sayılıyordum
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun hocam
- 15-10-2021, 17:45:22Üyeliği durdurulduYazıcıların rahat askerlik yaptığını duymuştum evet 😄 bakalım orada neler bekliyor beniWhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hayırlı olur inşallah, teşekkürler 😊

2 bardak şarap o kadar güzel gelmişti bana