Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Kanka telefon konusu nereye düştüğüne bağlı olarak değişir.Ben Bolu komando inzibat olarak yaptım devrecilik vardı komutanlar değil üst devre koyuyordu kuralları.İlk 3 ay telefon yasak normalde 2 alt devren gelene kadar sistemi cozmen için.Ben ilk haftadan üst devreden satın alıp kullanmıştım ama.Zorluguna gelirsek soğuklar koyar biraz nereye gittiğine bağlı olarak.Egitim falan başta zor sonra alışıyorsun zaten.Askerden yeni gelmiş biri olarak sana tek tavsiyem çok dik başlı olma ama kendini de sakın ama sakın ezdirme...Hayırlı tezkereler kardeşim