Telefon meselesi şu şekilde normalde sivil hat ve kamera ile ses kaydetme programı olan telefon yasak orda askercell ve tuşlu telefon kullanmak zorundasın fakat android cihazını eğer bulunduğun birlikteki ulaştırma takımıyla aranı iyi tutarsan onlara sorarak getirebilirsin
izinler benim gittiğim birlikte yoktu zorunlu olmadıkça izne çıkamıyordun hafta sonu izinleri ve çarşı izni vs hiç yoktu
askerlikte sabrını sınarlar cidden çekilemeyecek insanlar var mecbur sabretmek zorundasın 6 ay merak etme köprüyü geçene kadar ayıya dayı diceksin
daha fazla anlatmak isterdim bende 6-7 ay önce geldim.