WhySakaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle hayırlı teskereler hocam.
İstediğiniz kadar sinirli biri olun dönüşte pammık gibi olacaksınız
Öncelikle şunu söyleyeyim; ilk girdiğinizde kayıt vs. işlemleri oluyor hemen oraya koşun ki işiniz erken bitsin erken yatağınıza kavuşun yoksa gece bile sıra bekler uykusuz kalırsınız.
Yazıcı olmaya çalışın. Tüm komutanların sizlere illa işi düşüyor ki tüm komutanlarla aranız kankanız gibi oluyor belirli bir süre sonra. Ben yazıcıydım bazen komutanlar nöbetinde beni alıyordu; sabahlara kadar oturuyorduk geziyorduk eğleniyorduk gündüz de izinli sayılıyordum
Şimdiden hayırlı uğurlu olsun hocam
Yazıcıların rahat askerlik yaptığını duymuştum evet 😄 bakalım orada neler bekliyor beni
Hayırlı olur inşallah, teşekkürler 😊