• 06-10-2021, 15:56:36
    #1
    Merhaba,
    HDD çöktüğü için logo programını yeni bir bilg. kurduk lisanslama yapmamıza rağmen bu hatayı veriyor. Logo desteğe ulaşmaya çalıştım fakat telefonla ulaşmaya çalışırken sözleşme kodu istiyor bu kod mevcut değil yardım alamıyorum. Konu hakkında bilgisi olan veya önerisi olan var mı?

  • 06-10-2021, 16:18:37
    #2
    Hocam merhaba. Server uzerindeki SYS uygulamasını çalıştırabiliyor musunuz?

    Eğer çalışıyorsa? >

    Logo SYS programına girin. >
    Yönetim menüsünden "Lisans Yenileme" seçeneğini tıklatın >
    Açılan pencereden ileri butonlarına bastığınızda lisans yenilemesi yapılır. >
    Lisans yenileme işlemi başarıyla tamamlandığında SYS programı otomatik olarak kapanır.
    Daha sonra giriş yapmayı deneyin.

    Terminallerde de aynı hata ile karşılaşırsanız terminaller üzerindeyken Registry'de LKS gibi bir anahtarın içini temizlemeniz veya SYS içinde > Terminal tanımlarınızı yenilemeniz gerekebilir.

    Kolay gelsin
  • 06-10-2021, 16:26:05
    #3
    mkozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam merhaba. Server uzerindeki SYS uygulamasını çalıştırabiliyor musunuz?

    Eğer çalışıyorsa? >

    Logo SYS programına girin. >
    Yönetim menüsünden "Lisans Yenileme" seçeneğini tıklatın >
    Açılan pencereden ileri butonlarına bastığınızda lisans yenilemesi yapılır. >
    Lisans yenileme işlemi başarıyla tamamlandığında SYS programı otomatik olarak kapanır.
    Daha sonra giriş yapmayı deneyin.

    Terminallerde de aynı hata ile karşılaşırsanız terminaller üzerindeyken Registry'de LKS gibi bir anahtarın içini temizlemeniz veya SYS içinde > Terminal tanımlarınızı yenilemeniz gerekebilir.

    Kolay gelsin
    Merhaba Hocam Öncelikle cevabınız için teşekkürler,

    SYS ile lisans yenilemeyi yaptım ve kendisi otomatik kapandı. Lisans yapıldı gösteriyor.

    Alıntı
    Terminallerde de aynı hata ile karşılaşırsanız terminaller üzerindeyken Registry'de LKS gibi bir anahtarın içini temizlemeniz veya SYS içinde > Terminal tanımlarınızı yenilemeniz gerekebilir.
    şu kısmı anlayamadım kusura bakmayın biraz daha açar mısınız? GOPLUSYS açılınca bu ekran açılıyor. Terminaller kısmını açınca 3 kullanıcı var ve tüm kullanıcıların "KODU" bölümünü düzeltip kaydediyorum eski haline dönüyor.
  • 06-10-2021, 16:29:00
    #4
    Canozkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Hocam Öncelikle cevabınız için teşekkürler,

    SYS ile lisans yenilemeyi yaptım ve kendisi otomatik kapandı. Lisans yapıldı gösteriyor.



    şu kısmı anlayamadım kusura bakmayın biraz daha açar mısınız? GOPLUSYS açılınca bu ekran açılıyor. Terminaller kısmını açınca 3 kullanıcı var ve tüm kullanıcıların "KODU" bölümünü düzeltip kaydediyorum eski haline dönüyor.
    Öncelikle buraya hiç dokunmadan, MUHASEBE kullanıcısı kim ise oradan LOGO'ya girmeye çalışın. Giriyorsa, sorununuz çözüldü.

    Girmiyorsa, buradan sadece 1 terminal için tanımı silip, aynı terminalde yeniden CLIENT çalıştırmalısınız. Oluyorsa, diğerlerini de aynı şekilde düzeltirsiniz.
    Eğer olmazsa, o zaman dediğim gibi mesela MUHASEBE kullanıcısının bilgisayarında REGEDIT çalıştırıp, LKS anahtarını tamamen uçurmanız gerekecek ki lisans bilgileri silinsin. Daha sonra giriş yaparken kendisi oluşturacak.
    Önemli NOT: SERVER üzerinde yapılacak herhangi bir işlem kalmadı. Devam eden işlemleri kullanıcıların bilgisayarlarında takip edeceksiniz.
  • 06-10-2021, 16:34:10
    #5
    mkozdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle buraya hiç dokunmadan, MUHASEBE kullanıcısı kim ise oradan LOGO'ya girmeye çalışın. Giriyorsa, sorununuz çözüldü.

    Girmiyorsa, buradan sadece 1 terminal için tanımı silip, aynı terminalde yeniden CLIENT çalıştırmalısınız. Oluyorsa, diğerlerini de aynı şekilde düzeltirsiniz.
    Eğer olmazsa, o zaman dediğim gibi mesela MUHASEBE kullanıcısının bilgisayarında REGEDIT çalıştırıp, LKS anahtarını tamamen uçurmanız gerekecek ki lisans bilgileri silinsin. Daha sonra giriş yaparken kendisi oluşturacak.
    Önemli NOT: SERVER üzerinde yapılacak herhangi bir işlem kalmadı. Devam eden işlemleri kullanıcıların bilgisayarlarında takip edeceksiniz.
    Muhasebe1 adlı pc ana pc idi ne yazık ki onda HDD problemi yaşadık ve diğer pclerde kurulu değil. Şuan tek bir pc de bu şekilde kurulu ve onda da lisans yenileme yapmama rağmen ilk mesajımdaki hatayı veriyor. Ben GOPLUS'ı yeniden kurmadım veri merkezinden kurtarılan dosya üzerinden tekrar açmaya çalışıyorum. GOPLUS programını tekrar kurarken işortağı kodu ve şifresi istiyor yaklaşık olarak 7-8 yıl önce alındığı için bu tarz bir bilgiyede ulaşamıyorum ne yazık ki