Hocam merhaba. Server uzerindeki SYS uygulamasını çalıştırabiliyor musunuz?
Eğer çalışıyorsa? >
Logo SYS programına girin. >
Yönetim menüsünden "Lisans Yenileme" seçeneğini tıklatın >
Açılan pencereden ileri butonlarına bastığınızda lisans yenilemesi yapılır. >
Lisans yenileme işlemi başarıyla tamamlandığında SYS programı otomatik olarak kapanır.
Daha sonra giriş yapmayı deneyin.
Terminallerde de aynı hata ile karşılaşırsanız terminaller üzerindeyken Registry'de LKS gibi bir anahtarın içini temizlemeniz veya SYS içinde > Terminal tanımlarınızı yenilemeniz gerekebilir.
Kolay gelsin
Merhaba Hocam Öncelikle cevabınız için teşekkürler,
SYS ile lisans yenilemeyi yaptım ve kendisi otomatik kapandı. Lisans yapıldı gösteriyor.
Alıntı
Terminallerde de aynı hata ile karşılaşırsanız terminaller üzerindeyken Registry'de LKS gibi bir anahtarın içini temizlemeniz veya SYS içinde > Terminal tanımlarınızı yenilemeniz gerekebilir.
şu kısmı anlayamadım kusura bakmayın biraz daha açar mısınız? GOPLUSYS açılınca bu ekran açılıyor. Terminaller kısmını açınca 3 kullanıcı var ve tüm kullanıcıların "KODU" bölümünü düzeltip kaydediyorum eski haline dönüyor.