Hocam merhaba. Server uzerindeki SYS uygulamasını çalıştırabiliyor musunuz?
Eğer çalışıyorsa? >
Logo SYS programına girin. >
Yönetim menüsünden "Lisans Yenileme" seçeneğini tıklatın >
Açılan pencereden ileri butonlarına bastığınızda lisans yenilemesi yapılır. >
Lisans yenileme işlemi başarıyla tamamlandığında SYS programı otomatik olarak kapanır.
Daha sonra giriş yapmayı deneyin.
Terminallerde de aynı hata ile karşılaşırsanız terminaller üzerindeyken Registry'de LKS gibi bir anahtarın içini temizlemeniz veya SYS içinde > Terminal tanımlarınızı yenilemeniz gerekebilir.
Kolay gelsin