• 02-10-2021, 21:23:00
    #1
    selamlar arkadaşlar. bu pazartesi üniversiteye başlayacağım. okuluma belediye otobüsü ile gideceğim fakat şöyle bir sorun var

    ilk dersim 13.30 da başlıyor ve belediye otobüsü en yakın 12.45 saatinde kalkıyor. okuduğum okul ile google'dan baktığımda yaklaşık 35 dakikalık mesafe var, tabi şimdi otobüse bineceğim için yolcu inecek binecek süreleri olacak. erken gitmek istesem bu sefer bir önceki sefer saati 10.05'de, max 1 saatde varsam yaklaşık 2.30 saat orada bekleyeceğim, (okuduğum okul köyde, yani çok birşey yapamayacağım orada) bir arkadaşımda olmadığı için benim için baya kötü olacak. bu sefer özel dolmuşlara bineyim desem onlarda pahalı, 2.5 tl ödeyeceğim yere 6-7 tl ödemek zorunda kalacağım ve 1-2 yılı düşündüğümüzde epey para harcamış olacağım.böyle bir denklemde kaldım görüşünüzü merak ediyorum
  • 02-10-2021, 21:25:12
    #2
    ilk gun 12.45 e binin. derse yetisiyorsaniz sorun yok. ama yetismiyorsaniz mecbur erken gideceksiniz kendinizi oyalayacak birseyler goturun kitap gibi ya da powerbank gibi (: vakit gececektir nasilsa
  • 02-10-2021, 21:29:03
    #3
    yürümeyle 35 dk is havaların iyi oldugu zamanlar yada kafan estiğinde yürüyebilirsin ama diğer türlü erken gidip oyalanacak şeyler bulabilirsin
  • 02-10-2021, 21:30:06
    #4
    pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yürümeyle 35 dk is havaların iyi oldugu zamanlar yada kafan estiğinde yürüyebilirsin ama diğer türlü erken gidip oyalanacak şeyler bulabilirsin
    araç ile 35 dk hocam. yürümeye kalksam imkansız
  • 02-10-2021, 21:32:41
    #5
    İlk yorumdaki arkadaşın dediği gibi yapabilirsiniz. Süreler çok kötü ayarlanmışa benziyor.
  • 02-10-2021, 21:33:15
    #6
    ilayda87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk gun 12.45 e binin. derse yetisiyorsaniz sorun yok. ama yetismiyorsaniz mecbur erken gideceksiniz kendinizi oyalayacak birseyler goturun kitap gibi ya da powerbank gibi (: vakit gececektir nasilsa
    görüşünüz için sağolun, aslında ilk gün erken gitmek daha mantıklı çünkü ilk gün olacağı için tanışma, sınıf belirleme gibi durumlar olacaktır. 2 saati mecbur bir şekilde bekleyeceğim. ama belediyenin 2 saat aralığında hiç otobüs koymaması beni çok üzdü.
  • 02-10-2021, 21:33:54
    #7
    Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk yorumdaki arkadaşın dediği gibi yapabilirsiniz. Süreler çok kötü ayarlanmışa benziyor.
    aydın belediyesi sağolsun. en işlek ve büyük 3. ilçe olmasına rağmen kötü bir şekilde ayarlamışlar.
  • 02-10-2021, 21:49:53
    #8
    mrbold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selamlar arkadaşlar. bu pazartesi üniversiteye başlayacağım. okuluma belediye otobüsü ile gideceğim fakat şöyle bir sorun var

    ilk dersim 13.30 da başlıyor ve belediye otobüsü en yakın 12.45 saatinde kalkıyor. okuduğum okul ile google'dan baktığımda yaklaşık 35 dakikalık mesafe var, tabi şimdi otobüse bineceğim için yolcu inecek binecek süreleri olacak. erken gitmek istesem bu sefer bir önceki sefer saati 10.05'de, max 1 saatde varsam yaklaşık 2.30 saat orada bekleyeceğim, (okuduğum okul köyde, yani çok birşey yapamayacağım orada) bir arkadaşımda olmadığı için benim için baya kötü olacak. bu sefer özel dolmuşlara bineyim desem onlarda pahalı, 2.5 tl ödeyeceğim yere 6-7 tl ödemek zorunda kalacağım ve 1-2 yılı düşündüğümüzde epey para harcamış olacağım.böyle bir denklemde kaldım görüşünüzü merak ediyorum
    Diğer konuda okula başlamıştınız, hatta sizin sınıfta 4 kişi raporluydu Pazartesi tekrar mı başlayacaksınız?
  • 02-10-2021, 22:01:24
    #9
    facerazzi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer konuda okula başlamıştınız, hatta sizin sınıfta 4 kişi raporluydu Pazartesi tekrar mı başlayacaksınız?
    konuyu arkadaşım anlattı ben de konuyu açtım. yaşım 18 ve üniversitede okuyorum. diğer postlarımda adnan menderes üniversitesi hakkında birkaç soru sormuştum aslında