Caxing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk yorumdaki arkadaşın dediği gibi yapabilirsiniz. Süreler çok kötü ayarlanmışa benziyor.
aydın belediyesi sağolsun. en işlek ve büyük 3. ilçe olmasına rağmen kötü bir şekilde ayarlamışlar.