selamlar arkadaşlar. bu pazartesi üniversiteye başlayacağım. okuluma belediye otobüsü ile gideceğim fakat şöyle bir sorun var
ilk dersim 13.30 da başlıyor ve belediye otobüsü en yakın 12.45 saatinde kalkıyor. okuduğum okul ile google'dan baktığımda yaklaşık 35 dakikalık mesafe var, tabi şimdi otobüse bineceğim için yolcu inecek binecek süreleri olacak. erken gitmek istesem bu sefer bir önceki sefer saati 10.05'de, max 1 saatde varsam yaklaşık 2.30 saat orada bekleyeceğim, (okuduğum okul köyde, yani çok birşey yapamayacağım orada) bir arkadaşımda olmadığı için benim için baya kötü olacak. bu sefer özel dolmuşlara bineyim desem onlarda pahalı, 2.5 tl ödeyeceğim yere 6-7 tl ödemek zorunda kalacağım ve 1-2 yılı düşündüğümüzde epey para harcamış olacağım.böyle bir denklemde kaldım görüşünüzü merak ediyorum
Diğer konuda okula başlamıştınız, hatta sizin sınıfta 4 kişi raporluydu

Pazartesi tekrar mı başlayacaksınız?