ilk gun 12.45 e binin. derse yetisiyorsaniz sorun yok. ama yetismiyorsaniz mecbur erken gideceksiniz kendinizi oyalayacak birseyler goturun kitap gibi ya da powerbank gibi (: vakit gececektir nasilsa
görüşünüz için sağolun, aslında ilk gün erken gitmek daha mantıklı çünkü ilk gün olacağı için tanışma, sınıf belirleme gibi durumlar olacaktır. 2 saati mecbur bir şekilde bekleyeceğim. ama belediyenin 2 saat aralığında hiç otobüs koymaması beni çok üzdü.