• 28-09-2021, 17:48:38
    #1
    Merhabalar.
    Üniversiteye başladık.
    2 arkadaş eve çıktık şu an bir arkadaş da gece yatana kadar bizimle (hiç rahatsız değilim).
    Fakat ev içindeki tutumlar aşırı umursamaz.
    Bir şey yiyip içiyorlar pis koyuyorlar, balkonda sigara içerler küllük temizlemezler ortalık kül olur, saçma sapan harcamalar (2 ayakkabı için ayakkabı rafı) vs sürekli böyle şeylerde bulunuyorlar.
    2 kez bulaşıklarını yıkadım 3.'de konuşmayı olmaz ise de aparttaki başka öğrenci ile yer değişimi yapmayı düşünüyorum.
    Aileden gördüğüm şeye göre yaşanmıyor.
    Yemek yediysen temizler ve öyle gider yatarsın sabah bir kalkıyorum her yer tava, tabak, bardak içerisinde.
    Evin her yeri kül yapışmış yere adamların zerre umurunda değil ne bileyim ben mi temizlik hastasıyım anlamıyorum.
    Bir de hiç müdahale etmek istemiyorum fakat ikiside gün boyu kız arkadaşlarıyla görüntülü konuşuyor hani bir süre sonra başım ağrıyor laf etmiyorum, saygı gösteriyorum fakat böyle giderse başka bir yere gideceğim gibi.
    • vtweb
    vtweb bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 28-09-2021, 17:50:56
    #2
    Tanıdığınız biri değilse normal hocam, çok uzatmadan durumu düzeltin yoksa alışırlar.
  • 28-09-2021, 17:51:08
    #3
    O yüzden çoğu insan tek başına ev tutuyor
  • 28-09-2021, 17:52:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.
    Üniversiteye başladık.
    2 arkadaş eve çıktık şu an bir arkadaş da gece yatana kadar bizimle (hiç rahatsız değilim).
    Fakat ev içindeki tutumlar aşırı umursamaz.
    Bir şey yiyip içiyorlar pis koyuyorlar, balkonda sigara içerler küllük temizlemezler ortalık kül olur, saçma sapan harcamalar (2 ayakkabı için ayakkabı rafı) vs sürekli böyle şeylerde bulunuyorlar.
    2 kez bulaşıklarını yıkadım 3.'de konuşmayı olmaz ise de aparttaki başka öğrenci ile yer değişimi yapmayı düşünüyorum.
    Aileden gördüğüm şeye göre yaşanmıyor.
    Yemek yediysen temizler ve öyle gider yatarsın sabah bir kalkıyorum her yer tava, tabak, bardak içerisinde.
    Evin her yeri kül yapışmış yere adamların zerre umurunda değil ne bileyim ben mi temizlik hastasıyım anlamıyorum.
    Bir de hiç müdahale etmek istemiyorum fakat ikiside gün boyu kız arkadaşlarıyla görüntülü konuşuyor hani bir süre sonra başım ağrıyor laf etmiyorum, saygı gösteriyorum fakat böyle giderse başka bir yere gideceğim gibi.

    Hocam karşındakiler insan değil mi ? düşünemiyorsalar tatlı dille söyle konuş arkadaşlar böyle olmaz yediğiniz içtiğinizi toplayın ben sizin arkanızı toplamak zorunda değilim falan diye. Ortak ev konusunda herkes kendinden sorumludur. Senin yanındakiler sorumsuzlar ise devam ederler ise kendi kafana uyan biriyle ev arkadaşlığı yap. Hani bu konuyu r10'a açmana gerek bile yok sallamıyolarsa git konuş hacı baktın olmuyor ya sen yol al yada onlara yol ver. Herkes kendi işine baksın , rahatsız olduğun şeyleri söylemeyerek niye içine dert ediniyosun
  • 28-09-2021, 17:52:31
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.
    Üniversiteye başladık.
    2 arkadaş eve çıktık şu an bir arkadaş da gece yatana kadar bizimle (hiç rahatsız değilim).
    Fakat ev içindeki tutumlar aşırı umursamaz.
    Bir şey yiyip içiyorlar pis koyuyorlar, balkonda sigara içerler küllük temizlemezler ortalık kül olur, saçma sapan harcamalar (2 ayakkabı için ayakkabı rafı) vs sürekli böyle şeylerde bulunuyorlar.
    2 kez bulaşıklarını yıkadım 3.'de konuşmayı olmaz ise de aparttaki başka öğrenci ile yer değişimi yapmayı düşünüyorum.
    Aileden gördüğüm şeye göre yaşanmıyor.
    Yemek yediysen temizler ve öyle gider yatarsın sabah bir kalkıyorum her yer tava, tabak, bardak içerisinde.
    Evin her yeri kül yapışmış yere adamların zerre umurunda değil ne bileyim ben mi temizlik hastasıyım anlamıyorum.
    Bir de hiç müdahale etmek istemiyorum fakat ikiside gün boyu kız arkadaşlarıyla görüntülü konuşuyor hani bir süre sonra başım ağrıyor laf etmiyorum, saygı gösteriyorum fakat böyle giderse başka bir yere gideceğim gibi.
    öğrenci evlerinin yüzde 90 ı bu şekilde sebep ise aile tarafında baskılanan ne varsa tam tersini yaparak özgür olduğu kanaatine varmalarıdır. okullarda açılmıs durumdayken umursamayın bence zamanla düzelir hersey.
  • 28-09-2021, 17:52:37
    #6
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanıdığınız biri değilse normal hocam, çok uzatmadan durumu düzeltin yoksa alışırlar.
    Valla hocam son 1 kez daha bekleyeceğim muhtemelen onlar böyle yetiştiği için gözlerine hiç batmıyor fakat ben inanılmaz rahatsız oluyorum.
    Yani tezgahta bir şey doğrayacak alan bile olmuyor.
    3. Sefer konuşacağım eğer rahatsız değil ise apart sahibi ile konuşup yer takası yapacağım.
    Böyle gitmez ya 9 ay daha 1 hafta bitmeden böyle başladıysak ileride düşünemiyorum.
  • 28-09-2021, 17:53:06
    #7
    Elbette vardır ama ben bu zamana kadar temiz öğrenci evine denk gelmedim. Tencerenin içinde küflenmiş yemekler oluyordu temizlik ve uyum konusunda doğru insanları bulmak zor. Tek kişilik apart zorlar mı bilmiyorum ama en iyisi o sanırım.
  • 28-09-2021, 17:53:29
    #8
    Geçen yalnız yaşamakla ilgili konu açmıştın Ev arkadaşı olunca öğrencilikte böyle şeyler olabiliyor, yine de durum elverişliyse yurttan iyidir. Daha iyi arkadaşlıklar kurup, zaman içerisinde onlarla bir planlama yapabilirsin. Arkadaşlığın bağı ve davranışsal olarak birbirine yakınlık, en azından asgari saygı bu tip sorunları kökünden çözer ancak herkesin de algılayışı ve görgüsü bir olmuyor.
  • 28-09-2021, 17:53:43
    #9
    Yani gerçekten anlamıyorum , bir insan nasıl pis yaşayabilir ? Ben kendi evimde herşeye dikkat eder temiz tutarım ilk hazırlık senemde yurtta kaldım aman aman tövbe hiç tanımadığın biriyle oda paylaşmak ne zor iştir ya kışın cam açardı yazın üşür kaleriferi fullerdi saçları beline kadardı bir tüy dökerdi hayvanlar o kadar tüy dökmüyordur sonra eve çıktım rahat ettim