Yani gerçekten anlamıyorum , bir insan nasıl pis yaşayabilir ? Ben kendi evimde herşeye dikkat eder temiz tutarım ilk hazırlık senemde yurtta kaldım aman aman tövbe hiç tanımadığın biriyle oda paylaşmak ne zor iştir ya kışın cam açardı yazın üşür kaleriferi fullerdi saçları beline kadardı bir tüy dökerdi hayvanlar o kadar tüy dökmüyordur sonra eve çıktım rahat ettim