tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tanıdığınız biri değilse normal hocam, çok uzatmadan durumu düzeltin yoksa alışırlar.
Valla hocam son 1 kez daha bekleyeceğim muhtemelen onlar böyle yetiştiği için gözlerine hiç batmıyor fakat ben inanılmaz rahatsız oluyorum.
Yani tezgahta bir şey doğrayacak alan bile olmuyor.
3. Sefer konuşacağım eğer rahatsız değil ise apart sahibi ile konuşup yer takası yapacağım.
Böyle gitmez ya 9 ay daha 1 hafta bitmeden böyle başladıysak ileride düşünemiyorum.