Geçen yalnız yaşamakla ilgili konu açmıştın Ev arkadaşı olunca öğrencilikte böyle şeyler olabiliyor, yine de durum elverişliyse yurttan iyidir. Daha iyi arkadaşlıklar kurup, zaman içerisinde onlarla bir planlama yapabilirsin. Arkadaşlığın bağı ve davranışsal olarak birbirine yakınlık, en azından asgari saygı bu tip sorunları kökünden çözer ancak herkesin de algılayışı ve görgüsü bir olmuyor.