• 27-09-2021, 10:04:42
    #1
    Evet beyler bende kervana katılmak isterim, mining işine girmek için geç mi kaldık? Kendi masrafını çıkaracak bir sistemin maliyeti ne kadar tutar? Ortalama 4-5 kart ile başlamak istiyorum ama kendini amorti eder mi bilmiyorum. Ufak kartlar ile başlayıp büyütmek istiyorum
  • 27-09-2021, 10:08:38
    #2
    Şuan dolar kurundan dolayı ve ekran kartı yetersizliğinden hiç girilecek gibi değil
  • 27-09-2021, 10:13:35
    #3
    8 ay öncede girilmez dolar arttı mining bitecek diyorlardı işin içinde değilim ama konularda yazan kisiler yine gelip aynı seyi yazacaklar
  • 27-09-2021, 10:14:21
    #4
    gerilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan dolar kurundan dolayı ve ekran kartı yetersizliğinden hiç girilecek gibi değil
    Valla herkes öyle diyor ama kart geldimi çekiyorlar Japonya’dan almak daha mantıklı da riski var biraz araştırıyorum işin o boyutunu
  • 27-09-2021, 10:15:31
    #5
    tacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    8 ay öncede girilmez dolar arttı mining bitecek diyorlardı işin içinde değilim ama konularda yazan kisiler yine gelip aynı seyi yazacaklar
    Aynen öyle herkes bitecek diyor ama sistemler büyüyor çözemedim
  • 27-09-2021, 10:22:37
    #6
    Şahsi düşüncem;
    Bir iş için yapılmaz deniyorsa mutlaka birileri kazanıyordur.
    Çok güzel kazandırıyor, hemen bu işe girin hatta size tekniklerinizi öğreteyim, e-kitap satayım diyenler çıkarsa o musluktan artık akmıyordur.
  • 27-09-2021, 10:29:37
    #7
    Geç kalmadınız fakat şuan dolar dan dolayı maliyet biraz daha arttı.
  • 27-09-2021, 10:30:01
    #8
    3 Aydır yapıyorum, forumda da belirtmiştim. Kız arkadaşım sayesinde şili'den aldım annesi 3 ay önce kızını görmek için geldi ve yanında 2 tane RTX 3090 getirdi. Mining'e başladığım tarihte etherium 1789$'dı.
    3 ay içerisinde yarı ücretini çıkardı normalde 8 ay içerisinde yatırdığını kazanıyorsun ama etheriumun yüksek artışı sayesinde neredeyse 6 ay içerisinde verdiğimi çıkaracağım gibi gözüküyor tabii yine düşmesse. Halen kazıma devam ediyorum.
    Elektrik faturası ortalama 250 TL geliyordu, mining işine girince 750 TL geliyor ortalama.
  • 27-09-2021, 10:34:01
    #9
    Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geç kalmadınız fakat şuan dolar dan dolayı maliyet biraz daha arttı.
    Artık napalım birşeyler yapmamız lazım beklemek çözüm olmuyor

    Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 Aydır yapıyorum, forumda da belirtmiştim. Kız arkadaşım sayesinde şili'den aldım annesi 3 ay önce kızını görmek için geldi ve yanında 2 tane RTX 3090 getirdi. Mining'e başladığım tarihte etherium 1789$'dı.
    3 ay içerisinde yarı ücretini çıkardı normalde 8 ay içerisinde yatırdığını kazanıyorsun ama etheriumun yüksek artışı sayesinde neredeyse 6 ay içerisinde verdiğimi çıkaracağım gibi gözüküyor tabii yine düşmesse. Halen kazıma devam ediyorum.
    Elektrik faturası ortalama 250 TL geliyordu, mining işine girince 750 TL geliyor ortalama.
    Valla hocam herkes bitecek diyor girme diyor ama hani bişeler yapmamız lazım, zamanı değerlendirmek gerekiyor. Belki kredi çekicez sıkıntıya giricez ama değsin istiyorum.