3 Aydır yapıyorum, forumda da belirtmiştim. Kız arkadaşım sayesinde şili'den aldım annesi 3 ay önce kızını görmek için geldi ve yanında 2 tane RTX 3090 getirdi. Mining'e başladığım tarihte etherium 1789$'dı.
3 ay içerisinde yarı ücretini çıkardı normalde 8 ay içerisinde yatırdığını kazanıyorsun ama etheriumun yüksek artışı sayesinde neredeyse 6 ay içerisinde verdiğimi çıkaracağım gibi gözüküyor tabii yine düşmesse. Halen kazıma devam ediyorum.
Elektrik faturası ortalama 250 TL geliyordu, mining işine girince 750 TL geliyor ortalama.