Mining için çok mu geç kaldık?
12
●312
- 27-09-2021, 10:04:42Evet beyler bende kervana katılmak isterim, mining işine girmek için geç mi kaldık? Kendi masrafını çıkaracak bir sistemin maliyeti ne kadar tutar? Ortalama 4-5 kart ile başlamak istiyorum ama kendini amorti eder mi bilmiyorum. Ufak kartlar ile başlayıp büyütmek istiyorum
- 27-09-2021, 10:13:358 ay öncede girilmez dolar arttı mining bitecek diyorlardı işin içinde değilim ama konularda yazan kisiler yine gelip aynı seyi yazacaklar
- 27-09-2021, 10:14:21Valla herkes öyle diyor ama kart geldimi çekiyorlargerilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Japonyadan almak daha mantıklı da riski var biraz araştırıyorum işin o boyutunu
- 27-09-2021, 10:15:31Aynen öyle herkes bitecek diyor ama sistemler büyüyor çözemedimtacsizkiral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-09-2021, 10:30:013 Aydır yapıyorum, forumda da belirtmiştim. Kız arkadaşım sayesinde şili'den aldım annesi 3 ay önce kızını görmek için geldi ve yanında 2 tane RTX 3090 getirdi. Mining'e başladığım tarihte etherium 1789$'dı.
3 ay içerisinde yarı ücretini çıkardı normalde 8 ay içerisinde yatırdığını kazanıyorsun ama etheriumun yüksek artışı sayesinde neredeyse 6 ay içerisinde verdiğimi çıkaracağım gibi gözüküyor tabii yine düşmesse. Halen kazıma devam ediyorum.
Elektrik faturası ortalama 250 TL geliyordu, mining işine girince 750 TL geliyor ortalama. - 27-09-2021, 10:34:01Artık napalım birşeyler yapmamız lazım beklemek çözüm olmuyorValx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hocam herkes bitecek diyor girme diyor ama hani bişeler yapmamız lazım, zamanı değerlendirmek gerekiyor. Belki kredi çekicez sıkıntıya giricez ama değsin istiyorum.Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle