Valx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geç kalmadınız fakat şuan dolar dan dolayı maliyet biraz daha arttı.
Artık napalım birşeyler yapmamız lazım beklemek çözüm olmuyor

Sick16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 Aydır yapıyorum, forumda da belirtmiştim. Kız arkadaşım sayesinde şili'den aldım annesi 3 ay önce kızını görmek için geldi ve yanında 2 tane RTX 3090 getirdi. Mining'e başladığım tarihte etherium 1789$'dı.
3 ay içerisinde yarı ücretini çıkardı normalde 8 ay içerisinde yatırdığını kazanıyorsun ama etheriumun yüksek artışı sayesinde neredeyse 6 ay içerisinde verdiğimi çıkaracağım gibi gözüküyor tabii yine düşmesse. Halen kazıma devam ediyorum.
Elektrik faturası ortalama 250 TL geliyordu, mining işine girince 750 TL geliyor ortalama.
Valla hocam herkes bitecek diyor girme diyor ama hani bişeler yapmamız lazım, zamanı değerlendirmek gerekiyor. Belki kredi çekicez sıkıntıya giricez ama değsin istiyorum.