Konu
Mining için çok mu geç kaldık?
27-09-2021, 10:14:21
#4
SerkanAks
gerilim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şuan dolar kurundan dolayı ve ekran kartı yetersizliğinden hiç girilecek gibi değil
Valla herkes öyle diyor ama kart geldimi çekiyorlar
Japonyadan almak daha mantıklı da riski var biraz araştırıyorum işin o boyutunu