gerilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan dolar kurundan dolayı ve ekran kartı yetersizliğinden hiç girilecek gibi değil
Valla herkes öyle diyor ama kart geldimi çekiyorlar Japonya’dan almak daha mantıklı da riski var biraz araştırıyorum işin o boyutunu