Şahsi düşüncem;
Bir iş için yapılmaz deniyorsa mutlaka birileri kazanıyordur.
Çok güzel kazandırıyor, hemen bu işe girin hatta size tekniklerinizi öğreteyim, e-kitap satayım diyenler çıkarsa o musluktan artık akmıyordur.