• 23-09-2021, 19:52:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar;

    Geçen hafta bir iş başvurusu yapmıştım ve bugün arayıp kabul edildiğimi söylediler.

    Lakin İş Kur üzerinden Teşvik programıyla aldıklarını söylediler ve 3 aydır sigortam olup olmadığımı sordular. Bende yok dedim.

    Daha sonra T.C Numaramla kontrol sağladılar ve benim teşvik süremin dolduğunu yada henüz 3 ay dolmadığını söylediler. Bazen sistemsel hata olabildiğini ve SSK ile iletişime geçip bu olayı çözebilirsem daha sonra taraflarına dönmemi istediler.

    E-Devletten baktım en son 01.06.2021 tarihinde sigortam gözükmekte. Gün olarak çoktan 3 ayı geçmiş bulunmaktayım. Ama Haziranda 1 günde olsa sigortam gözüktüğü için sanırım Haziranı saymazsak Temmuz- Ağustos ve Eylülün sonunumu beklemeliyim ?

    Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi ? Gerçekten o işede ihtiyacım vardı kaçırınca moralim çok bozuldu. Bu problemi çözerseniz tekrar bizi arayın alım sağlıyalım dediler ama nasıl çözerim bilmiyorum.
  • Kabul Edilen Cevap
    • Merhabalar
      Öncelikle sizi Eğitim programı yada İlave istihdam teşviki ile alacaklar onda süre söyle idi son 3 ay evet ama sizin 1 Haziran da olduğundan Temmuz ile başlayacaksınız saymaya temmuz Ağustos eylül siz ekim i bekleyeceksiniz ilave bilgide vereyim eğer o 1 haziran da sigortalı idiniz ya o 10 günden az ise yine sizi alabilirler ama sanırım oda 10 günden fazla (1 haziran da ilişki kesilen sigortan) o yüzden seni işe alırlar ama alırlarsa devletin tam kapsamlı teşvik programından iş veren tarafı yararlanamaz oda işlerlerine gelmiyor
  • 23-09-2021, 20:38:28
    #2
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Merhabalar
    Öncelikle sizi Eğitim programı yada İlave istihdam teşviki ile alacaklar onda süre söyle idi son 3 ay evet ama sizin 1 Haziran da olduğundan Temmuz ile başlayacaksınız saymaya temmuz Ağustos eylül siz ekim i bekleyeceksiniz ilave bilgide vereyim eğer o 1 haziran da sigortalı idiniz ya o 10 günden az ise yine sizi alabilirler ama sanırım oda 10 günden fazla (1 haziran da ilişki kesilen sigortan) o yüzden seni işe alırlar ama alırlarsa devletin tam kapsamlı teşvik programından iş veren tarafı yararlanamaz oda işlerlerine gelmiyor
  • 23-09-2021, 20:59:52
    #3
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar
    Öncelikle sizi Eğitim programı yada İlave istihdam teşviki ile alacaklar onda süre söyle idi son 3 ay evet ama sizin 1 Haziran da olduğundan Temmuz ile başlayacaksınız saymaya temmuz Ağustos eylül siz ekim i bekleyeceksiniz ilave bilgide vereyim eğer o 1 haziran da sigortalı idiniz ya o 10 günden az ise yine sizi alabilirler ama sanırım oda 10 günden fazla (1 haziran da ilişki kesilen sigortan) o yüzden seni işe alırlar ama alırlarsa devletin tam kapsamlı teşvik programından iş veren tarafı yararlanamaz oda işlerlerine gelmiyor
    SSK Hizmet dökümümde gözüken son bilgi şu şekilde hocam.



    Yani 1 Ekim tarihinden itibaren bu teşvikten yararlanabilirim değil mi hocam doğru anladım ? İnşAllah böyledir. Büyük ihtimal alımları kaçırmam böylelikle.
  • 23-09-2021, 21:08:07
    #4
    Yok dediğim gibi şimdi dökümasyona bakmadım mevzuat için ama bizde öyle alıyoruz ayrıca zaten sana da söylemişler 3 ay diye son e sen ama haziran ayında sigortada idin başka yerde eğer 1 günlük filan bir şey ise sildir 3 ay şartını yerine getirirsin zaten ama beklesende zaten temmuz ağustos eylül 3 ay yapıyor haziran ı sayma o ay sigortalı idin
  • 24-09-2021, 02:05:01
    #5
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok dediğim gibi şimdi dökümasyona bakmadım mevzuat için ama bizde öyle alıyoruz ayrıca zaten sana da söylemişler 3 ay diye son e sen ama haziran ayında sigortada idin başka yerde eğer 1 günlük filan bir şey ise sildir 3 ay şartını yerine getirirsin zaten ama beklesende zaten temmuz ağustos eylül 3 ay yapıyor haziran ı sayma o ay sigortalı idin
    Yardımınız için çok teşekkür ederim hocam. 1 Ekimi beklemekten başka çarem yok artık. Sildirmek için sanırım eski çalışılan yer ile irtibata geçilmesi gerekiyor ama iyilik yapacak karakterde değiller maalesef.

    Herşey için tekrardan teşekkür ederim. Hayırlı geceler.
  • 24-09-2021, 16:19:36
    #6
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardımınız için çok teşekkür ederim hocam. 1 Ekimi beklemekten başka çarem yok artık. Sildirmek için sanırım eski çalışılan yer ile irtibata geçilmesi gerekiyor ama iyilik yapacak karakterde değiller maalesef.

    Herşey için tekrardan teşekkür ederim. Hayırlı geceler.
    Düzeltme süresi var o da 45 gün geçerli denenle normal silme/revizyon da 15 gün
    Senin 45 i de dolmuş zaten sen ancak sigorta kurumundan geçerli nedenle sildirirsin filan dersin çalışmadım iş akdi daha önce fesh edilmiş idi vs de zaten o işlemler olana kadar 1 Ekim gelecek ve geçecek o yüzden sen bekle