HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok dediğim gibi şimdi dökümasyona bakmadım mevzuat için ama bizde öyle alıyoruz ayrıca zaten sana da söylemişler 3 ay diye son e sen ama haziran ayında sigortada idin başka yerde eğer 1 günlük filan bir şey ise sildir 3 ay şartını yerine getirirsin zaten ama beklesende zaten temmuz ağustos eylül 3 ay yapıyor haziran ı sayma o ay sigortalı idin
Yardımınız için çok teşekkür ederim hocam. 1 Ekimi beklemekten başka çarem yok artık. Sildirmek için sanırım eski çalışılan yer ile irtibata geçilmesi gerekiyor ama iyilik yapacak karakterde değiller maalesef.

Herşey için tekrardan teşekkür ederim. Hayırlı geceler.