Merhabalar
Öncelikle sizi Eğitim programı yada İlave istihdam teşviki ile alacaklar onda süre söyle idi son 3 ay evet ama sizin 1 Haziran da olduğundan Temmuz ile başlayacaksınız saymaya temmuz Ağustos eylül siz ekim i bekleyeceksiniz ilave bilgide vereyim eğer o 1 haziran da sigortalı idiniz ya o 10 günden az ise yine sizi alabilirler ama sanırım oda 10 günden fazla (1 haziran da ilişki kesilen sigortan) o yüzden seni işe alırlar ama alırlarsa devletin tam kapsamlı teşvik programından iş veren tarafı yararlanamaz oda işlerlerine gelmiyor
SSK Hizmet dökümümde gözüken son bilgi şu şekilde hocam.
Yani 1 Ekim tarihinden itibaren bu teşvikten yararlanabilirim değil mi hocam doğru anladım ? İnşAllah böyledir. Büyük ihtimal alımları kaçırmam böylelikle.