Yok dediğim gibi şimdi dökümasyona bakmadım mevzuat için ama bizde öyle alıyoruz ayrıca zaten sana da söylemişler 3 ay diye son e sen ama haziran ayında sigortada idin başka yerde eğer 1 günlük filan bir şey ise sildir 3 ay şartını yerine getirirsin zaten ama beklesende zaten temmuz ağustos eylül 3 ay yapıyor haziran ı sayma o ay sigortalı idin