• 18-09-2021, 12:38:03
    #1
    Arkadaşlar 14 gün temaslı karantinam vardı.(negatifim)
    13. gün ise evimin yakınında gece saatlerinde araba içinde otururken bekçi arkadaşlar gbt sine takıldım.Orada tabletten girince gözüktü tabi.
    Dedim kimseyle temas etmiyorum, evim burası parmakla gösterdim.5 dk bi hava almaya çıktım falan dedim.Biz emniyete bildircez cezaya amirler karar verir falan dedi.Bi tutanak imza falan öyle birşey yok.
    Sizce gidişat nasıl olur, ben ceza yedim mi?.E-devlete ne zaman düşer.Ödemeyip itiraz yolu falan olabilirmi?
  • 18-09-2021, 12:38:57
    #2
    Evet yediniz kesin gecmis olsun
  • 18-09-2021, 12:39:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    En üstten ceza yazarlar 3100 TL bana da aynısına benzer oldu gittim itiraz ettim cezayı kaldırdılar
  • 18-09-2021, 12:40:10
    #4
    Nasıl bir şans

    Normal zamanda orda 1 yıl otursanız kimse gbt bakmaz geçmiş olsun.
  • 18-09-2021, 12:41:44
    #5
    alexander6 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En üstten ceza yazarlar 3100 TL bana da aynısına benzer oldu gittim itiraz ettim cezayı kaldırdılar
    İtiraz süreci nasıl hocam.Şu an gelen bi ceza yok.edevlette bişey gözükmüyor.
  • 18-09-2021, 12:50:27
    #6
    seofast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İtiraz süreci nasıl hocam.Şu an gelen bi ceza yok.edevlette bişey gözükmüyor.
    Tutanak yok, imza yok, hiçbir şey yok. Neye istinaden ceza yazacaklar?
  • 18-09-2021, 12:53:41
    #7
    ivd.gib.gov.tr adresine e devletimiz ile girip kontrol edebilirsiniz. Geçmiş olsun
  • 18-09-2021, 12:55:14
    #8
    Hobicim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ivd.gib.gov.tr adresine e devletimiz ile girip kontrol edebilirsiniz. Geçmiş olsun
    şu an gözüken bi borç yok hocam sonradan mı düşüyor?kaç günde düşer
  • 18-09-2021, 13:08:13
    #9
    Yeni çıkan karardan haberin yok mu hocam ? 14 günü beklemene gerek yok 5. Gün git pcr testi ol negatif çıkarsan karantinan bitiyor