Arkadaşlar 14 gün temaslı karantinam vardı.(negatifim)
13. gün ise evimin yakınında gece saatlerinde araba içinde otururken bekçi arkadaşlar gbt sine takıldım.Orada tabletten girince gözüktü tabi.
Dedim kimseyle temas etmiyorum, evim burası parmakla gösterdim.5 dk bi hava almaya çıktım falan dedim.Biz emniyete bildircez cezaya amirler karar verir falan dedi.Bi tutanak imza falan öyle birşey yok.
Sizce gidişat nasıl olur, ben ceza yedim mi?.E-devlete ne zaman düşer.Ödemeyip itiraz yolu falan olabilirmi?
Karantina ihlal Cezası
12
●295
- 18-09-2021, 12:39:17Üyeliği durdurulduEn üstten ceza yazarlar 3100 TL bana da aynısına benzer oldu gittim itiraz ettim cezayı kaldırdılar
- 18-09-2021, 12:41:44İtiraz süreci nasıl hocam.Şu an gelen bi ceza yok.edevlette bişey gözükmüyor.alexander6 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2021, 12:50:27Tutanak yok, imza yok, hiçbir şey yok. Neye istinaden ceza yazacaklar?seofast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2021, 12:55:14şu an gözüken bi borç yok hocam sonradan mı düşüyor?kaç günde düşerHobicim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-09-2021, 13:08:13Yeni çıkan karardan haberin yok mu hocam ? 14 günü beklemene gerek yok 5. Gün git pcr testi ol negatif çıkarsan karantinan bitiyor
