seofast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İtiraz süreci nasıl hocam.Şu an gelen bi ceza yok.edevlette bişey gözükmüyor.
Tutanak yok, imza yok, hiçbir şey yok. Neye istinaden ceza yazacaklar?