Arkadaşlar 14 gün temaslı karantinam vardı.(negatifim)
13. gün ise evimin yakınında gece saatlerinde araba içinde otururken bekçi arkadaşlar gbt sine takıldım.Orada tabletten girince gözüktü tabi.
Dedim kimseyle temas etmiyorum, evim burası parmakla gösterdim.5 dk bi hava almaya çıktım falan dedim.Biz emniyete bildircez cezaya amirler karar verir falan dedi.Bi tutanak imza falan öyle birşey yok.
Sizce gidişat nasıl olur, ben ceza yedim mi?.E-devlete ne zaman düşer.Ödemeyip itiraz yolu falan olabilirmi?