• 16-09-2021, 02:37:08
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +trade attıktan sonra bir problem yaşadıysanız attığınız tradenin yanındaki ünlem işareti ile bildirerek silebilirsin. Size geri dönüş yapmadığı için sildireceğinizi bildirirseniz büyük ihtimalle kabul edilmez. Trade atmak zorunlu değildir. Siz memnun kalmış olabilirsiniz fakat karşı taraf memnun kalmamış olabilir.
    Memnun kalmamış olduğu bir durum söz konusu değil. Atacağını söyleyip atmadı. Ve ayrıca ikinci bir iş için de mesaj attı, dönüş sağlamadım ilk işte sinir olduğum için. Her şey para değil...
  • 16-09-2021, 02:38:32
    #11
    tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Memnun kalmamış olduğu bir durum söz konusu değil. Atacağını söyleyip atmadı. Ve ayrıca ikinci bir iş için de mesaj attı, dönüş sağlamadım ilk işte sinir olduğum için. Her şey para değil...
    Dediğim gibi trade atmak zorunlu değil hocam. Forumda en az 200 ticaretim var fakat çoğuyla tradeleşmedik.
  • 16-09-2021, 02:39:37
    #12
    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi trade atmak zorunlu değil hocam. Forumda en az 200 ticaretim var fakat çoğuyla tradeleşmedik.
    Canı sağ olsun hocam Başka trade'lere artık.
  • 16-09-2021, 02:43:51
    #13
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda artık kimse tradeye bakmıyor arkadaşlar.
    Profil resmine bilgilerine nerde yaşadığına nasıl işler yapıp nasıl konuştuğuna bakıyor. Bana şuana kadar 1 kişi bile ooo bir sürü ticaretin var al kardeş para bana şu işi yap demedi demeyecekte.. o yüzden takılmayın.
    Kısmen katılıyorum. Ben bakıyorum ama onun öncesinde baktığım 4-5 tane farklı madde var.
  • 16-09-2021, 02:55:10
    #14
    Sildirebilirsiniz.
  • 16-09-2021, 03:02:03
    #15
    🔶 Stripe - Paypal 🔶
    seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +trade attıktan sonra bir problem yaşadıysanız attığınız tradenin yanındaki ünlem işareti ile bildirerek silebilirsin. Size geri dönüş yapmadığı için sildireceğinizi bildirirseniz büyük ihtimalle kabul edilmez. Trade atmak zorunlu değildir. Siz memnun kalmış olabilirsiniz fakat karşı taraf memnun kalmamış olabilir.
    Hayır bu şekilde değil. Pozitif trade de sildirebilirsiniz. Bunun için @Berkay; ile iletişime geçmeniz gerekiyor.
  • 16-09-2021, 03:45:56
    #16
    Trade'in bir önemi yok defalarca yazdım. İster olsun ister olmasın, benim elimde baş edemediğim kadar iş var ama 1 tane (satış) trade yok. İhtiyacımda yok, kimsenin baktığını da sanmıyorum.