seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+trade attıktan sonra bir problem yaşadıysanız attığınız tradenin yanındaki ünlem işareti ile bildirerek silebilirsin. Size geri dönüş yapmadığı için sildireceğinizi bildirirseniz büyük ihtimalle kabul edilmez. Trade atmak zorunlu değildir. Siz memnun kalmış olabilirsiniz fakat karşı taraf memnun kalmamış olabilir.
Memnun kalmamış olduğu bir durum söz konusu değil. Atacağını söyleyip atmadı. Ve ayrıca ikinci bir iş için de mesaj attı, dönüş sağlamadım ilk işte sinir olduğum için. Her şey para değil...