tickenio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memnun kalmamış olduğu bir durum söz konusu değil. Atacağını söyleyip atmadı. Ve ayrıca ikinci bir iş için de mesaj attı, dönüş sağlamadım ilk işte sinir olduğum için. Her şey para değil...
Dediğim gibi trade atmak zorunlu değil hocam. Forumda en az 200 ticaretim var fakat çoğuyla tradeleşmedik.