seyithanbulut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dediğim gibi trade atmak zorunlu değil hocam. Forumda en az 200 ticaretim var fakat çoğuyla tradeleşmedik.
Canı sağ olsun hocam Başka trade'lere artık.