Arkadaşlar herkese iyi forumlar , hayırlı işler.
Exxen'e üye olmak istiyorum.
Üye olma amacım yalnızca maçları izlemek.
Dün üye oldum ancak paket seçiminde yalnızca yıllık ödeme vardı.
Ben aylık olarak bu platforma üye olamaz mıyım?
Konu hakkında bilgi sahibi olanlardan bilgi beklemekteyim.
Not: Exxen çağrı merkezi telefonlara ve maillere bakmıyor. Dün 16 dakika bugün ise 8 dakika bekledim ancak herhangi bir muhattap bulamadım. Böyle bir platforma şu an için yıllık ödeme yapmak bence pek mantıklı değil , bundan dolayı varsa böyle bir imkan aylık ücret ödeyerek devam etmek istiyorum.
Exxen hakkında sorum var R10+
8
●121
- 15-09-2021, 16:10:00caminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleVBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün aşırı bir yoğunluk vardı. Sisteme zor bela girdim. Bana sadece yıllık paketlerin ücretlerini gösterdi. - 15-09-2021, 16:11:34Bazen yoğunluktan saçmalayabiliyor. Ayrıca ödeme yaparken varsa mutlaka sanal kart kullanın kendi kendine üst üste ödeme çektiğiyle ilgili şikayetler de mevcut.OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-09-2021, 16:12:22Sağolun , teşekkür ederim.caminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

