OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün aşırı bir yoğunluk vardı. Sisteme zor bela girdim. Bana sadece yıllık paketlerin ücretlerini gösterdi.
Bazen yoğunluktan saçmalayabiliyor. Ayrıca ödeme yaparken varsa mutlaka sanal kart kullanın kendi kendine üst üste ödeme çektiğiyle ilgili şikayetler de mevcut.