Arkadaşlar herkese iyi forumlar , hayırlı işler.
Exxen'e üye olmak istiyorum.
Üye olma amacım yalnızca maçları izlemek.
Dün üye oldum ancak paket seçiminde yalnızca yıllık ödeme vardı.
Ben aylık olarak bu platforma üye olamaz mıyım?
Konu hakkında bilgi sahibi olanlardan bilgi beklemekteyim.
Not: Exxen çağrı merkezi telefonlara ve maillere bakmıyor. Dün 16 dakika bugün ise 8 dakika bekledim ancak herhangi bir muhattap bulamadım. Böyle bir platforma şu an için yıllık ödeme yapmak bence pek mantıklı değil , bundan dolayı varsa böyle bir imkan aylık ücret ödeyerek devam etmek istiyorum.