caminci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazen yoğunluktan saçmalayabiliyor. Ayrıca ödeme yaparken varsa mutlaka sanal kart kullanın kendi kendine üst üste ödeme çektiğiyle ilgili şikayetler de mevcut.
Sağolun , teşekkür ederim.