• 14-09-2021, 19:15:53
    #1
    Bugün bir 0212 tarzında numara ile arandım onların olduğunu sandım telefonumdada genelde uyarır beni spam şeklinde dikkat etmemişim sonradan fark ettim.
    Abone adıma soy adıma kadar herşeyi biliyorlardı bu bilgilere nasıl ulaşıyorlar anlamadım.
    Turkneti çok önceden iptal ettiğim halde bile sanki aboneymişim gibi davranıyordu iptal ettiğimi söyleyince şaşırdı zaten.
    adınıza dilekçe ( Destek talebi ) oluşturuyorum dedi. tamam dedim. umarım birşey olmaz.
    sonradan fark ettik spam numarası olduğunu
  • 14-09-2021, 19:20:02
    #2
    Bir yerde açık var ama nerede türknetten aradık diyerek dsmart digitürk aboneliği yaptırmaya çalışıyorlar her gün farklı numaraları engellememe rağmen ertesi gün farklı numaralardan taciz ediliyorum, açtığımda ise saydırmaya başlayınca kapatıyorlar
  • 14-09-2021, 19:20:12
    #3
    spam şeklinde nasıl uyarı alıyorsunuz hocam
  • 14-09-2021, 19:20:23
    #4
    Yok hocam benide aynı şekilde arıyolar diyorum ben iptal ettim sistemde öyle gözükmüyor siliyorum sonra Türk Telekom dan arıyolar Türk net de olduğumu sanıp kampanya sunuyorlar diyorum ben zaten Türk telekomdayım öyle bir şekilde anlaşıp gidiyoru 😂 baya uzun zamandır aramıyolar ama
  • 14-09-2021, 19:23:40
    #5
    adampation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    spam şeklinde nasıl uyarı alıyorsunuz hocam
    Telefonum Saf Google Android
    kendi özelliğinde var
    ayarlardan spam arayan kimliğini göster filtrele vb yapınca
    bu tür kişiler aradımı direk ekranda spam olan bir numara dikkat edin şeklinde uyarıyor. iyi birşey böylece bu tür *********** kişilerin telefonunu ayırt ediyorum az çok
  • 14-09-2021, 19:29:35
    #6
    Hangi operatörde olursanız olun, hangi sağlayıcıda olursanız olun, o numaralar paylaşılıyor.
    Evet, BTK tarafından yasak ama çok kişi sitelerez aboneliklere üye olurken, sözleşmeyi okumuyor. Kendi rızanız ile 3. Taraflarz iş ortakları ile paylaşıyorsunuz. Onlar da bu verileri çeşitli bahanelerle, yasal kılıfa uydurarak paylaşıyorlar.
    Neler dönüyor bir bilseniz...
  • 14-09-2021, 19:30:53
    #7
    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hangi operatörde olursanız olun, hangi sağlayıcıda olursanız olun, o numaralar paylaşılıyor.
    Evet, BTK tarafından yasak ama çok kişi sitelerez aboneliklere üye olurken, sözleşmeyi okumuyor. Kendi rızanız ile 3. Taraflarz iş ortakları ile paylaşıyorsunuz. Onlar da bu verileri çeşitli bahanelerle, yasal kılıfa uydurarak paylaşıyorlar.
    Neler dönüyor bir bilseniz...
    okadar uzun yazılarda sıkıyor hocam yapcak bişi yok engel atıp geççez artık
  • 14-09-2021, 19:32:39
    #8
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okadar uzun yazılarda sıkıyor hocam yapcak bişi yok engel atıp geççez artık
    Daha da küçük (mikroskopla görülebilecek) fontlarla da izni nasıl iptal edeceğiniz yazıyor. Ya da sitesine girmesini istiyor da, sitede dedikleri yeri google'ın botları bile bulamıyor