Hangi operatörde olursanız olun, hangi sağlayıcıda olursanız olun, o numaralar paylaşılıyor.
Evet, BTK tarafından yasak ama çok kişi sitelerez aboneliklere üye olurken, sözleşmeyi okumuyor. Kendi rızanız ile 3. Taraflarz iş ortakları ile paylaşıyorsunuz. Onlar da bu verileri çeşitli bahanelerle, yasal kılıfa uydurarak paylaşıyorlar.
Neler dönüyor bir bilseniz...