Bugün bir 0212 tarzında numara ile arandım onların olduğunu sandım telefonumdada genelde uyarır beni spam şeklinde dikkat etmemişim sonradan fark ettim.
Abone adıma soy adıma kadar herşeyi biliyorlardı bu bilgilere nasıl ulaşıyorlar anlamadım.
Turkneti çok önceden iptal ettiğim halde bile sanki aboneymişim gibi davranıyordu iptal ettiğimi söyleyince şaşırdı zaten.
adınıza dilekçe ( Destek talebi ) oluşturuyorum dedi. tamam dedim. umarım birşey olmaz.
sonradan fark ettik spam numarası olduğunu