Yok hocam benide aynı şekilde arıyolar diyorum ben iptal ettim sistemde öyle gözükmüyor siliyorum sonra Türk Telekom dan arıyolar Türk net de olduğumu sanıp kampanya sunuyorlar diyorum ben zaten Türk telekomdayım öyle bir şekilde anlaşıp gidiyoru 😂 baya uzun zamandır aramıyolar ama