• 14-09-2021, 16:13:52
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Yurtdışında olduğum için Türkiye deki maaşlar hakkında çok bilgi sahibi değilim. Akıcı arapça İngilizce ve Rusça biliyorum. İstanbul'daki şirketlere dış ticaret sektöründe iş başvurusu yapıyorum fakat verilen maaş teklifleri arasında dağlar kadar fark var. daha önceden 2 yıllık dış ticaret deneyimim de var.
    Bu seviyede ki birisi için maaş ortalama ne olmalıdır?
  • 14-09-2021, 16:15:57
    #2
    Türkiyede iş verenlerin beklenti ve talepleri ;

    Yaklaşık 7 dili sular seller gibi bilsin.
    Depoya giren malları saysın
    Şoforlük yapsın
    Kapıda güvenlik yapsın
    24 saat olan bir günün 18 saati çalışsın
    Mola sadece yemekte

    Maaş 3000 tl

    Sonra garrrdaşımmm işş veriyohh gimse çalışmaayooo . Diye sağda solda artistlik yapıyorlar.
  • 14-09-2021, 16:17:30
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yukarıdaki Arkadaş Doğru Söylüyor
  • 14-09-2021, 16:17:40
    #4
    türkiyede arapça+ingilizce =3K maaş 2 aydır ilan bakıyorum
    inglizce+rusça olursa = 4K maaş

    e-ticaret sektöründe durum bu

    3K yeterli maaş ;

    *ev kirasına yetiyor (nefes alabiliyorsun)
    *10 yıla sıfır temiz araç alabiliyorsun (hiç harcamadan)


    şaka bir yanada
    Yurtdışında olduğum için (dönmeyin hiç tuvalet temizleme bile burada yapacağınız işten iyidir )
  • 14-09-2021, 16:20:38
    #5
    10 bin isteyin hocam
  • 14-09-2021, 16:21:04
    #6
    OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiyede iş verenlerin beklenti ve talepleri ;

    Yaklaşık 7 dili sular seller gibi bilsin.
    Depoya giren malları saysın
    Şoforlük yapsın
    Kapıda güvenlik yapsın
    24 saat olan bir günün 18 saati çalışsın
    Mola sadece yemekte

    Maaş 3000 tl

    Sonra garrrdaşımmm işş veriyohh gimse çalışmaayooo . Diye sağda solda artistlik yapıyorlar.
    Maaş dışında şunu söylemek istiyorum. Kesinlikle bir fikir belirtmiyorum olanı söylüyorum: Küçükten büyüye tüm şirketler artık bize şu işi yapacak biri lazım o yüzden işçi alalım diye bakmıyor artık. 21.yydayız. İnsanların artık bir çok şey yapması gerekiyor bu yüzden bir şirket bir işçi alırken onu yapsın bunu yapsın istiyor. Benim şuan ki mesleğim danışmanlık ama yeri gelince market alışverişlerini bile yapıyorum. Kısaca ben araba sürerim sadece ben yemek yaparım sadece diye bir şey yok. O devir eskide kaldı. Kısaca ben tasarımcıyım sadece tasarım yapar geçerim diye bir şey yok artık.
  • 14-09-2021, 16:25:05
    #7
    Peace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maaş dışında şunu söylemek istiyorum. Kesinlikle bir fikir belirtmiyorum olanı söylüyorum: Küçükten büyüye tüm şirketler artık bize şu işi yapacak biri lazım o yüzden işçi alalım diye bakmıyor artık. 21.yydayız. İnsanların artık bir çok şey yapması gerekiyor bu yüzden bir şirket bir işçi alırken onu yapsın bunu yapsın istiyor. Benim şuan ki mesleğim danışmanlık ama yeri gelince market alışverişlerini bile yapıyorum. Kısaca ben araba sürerim sadece ben yemek yaparım sadece diye bir şey yok. O devir eskide kaldı. Kısaca ben tasarımcıyım sadece tasarım yapar geçerim diye bir şey yok artık.
    İnsanlar bir çok işi yapmalı tamam bunda hemfikiriz.
    Siz o insanın hakkını veriyormusunuz?
    Bunca iş için 3000 ₺ afrikanın en ücra köyündeki kölelik sisteminden farksız öncelikle bunu kabul edelim.
    İkinci olarak bir işçiden birden fazla pozisyon beklentiniz olabilir ;
    Örneğin sizin sekreterinizdir , aynı zamanda şirketin whatsapp hattına bakabilir ve toplantılarınızı koordine edebilir.(Bu tarz durumlar çoğaltılır.)
    Ancak Adam depo elemanı arıyor , depoya giren mallara sahip çıkacak sayacak , şoforlük yapacak , gelen araçların kaydını alacak. İyi akşam gelsin evde bide sana yemek yapsın.
    Birbirinden bu kadar bağımsız saçma sapan pozisyon köleliktir.
    Ben böyle bir işte çalışmadım , çalışmamda.
    Size hayatınızda ve işinizde mutluluklar dilerim.
    Severek yapıyor ve maaşınızdan memnunsanız problem yok demektir.
  • 14-09-2021, 16:37:38
    #8
    Minium 20 k hocam
  • 14-09-2021, 16:47:09
    #9
    Her dil 2k eder toplam 6k + 3k asgari ücret bence 8-9k arası bir tutar iyidir.