OznKya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiyede iş verenlerin beklenti ve talepleri ;

Yaklaşık 7 dili sular seller gibi bilsin.
Depoya giren malları saysın
Şoforlük yapsın
Kapıda güvenlik yapsın
24 saat olan bir günün 18 saati çalışsın
Mola sadece yemekte

Maaş 3000 tl

Sonra garrrdaşımmm işş veriyohh gimse çalışmaayooo . Diye sağda solda artistlik yapıyorlar.
Maaş dışında şunu söylemek istiyorum. Kesinlikle bir fikir belirtmiyorum olanı söylüyorum: Küçükten büyüye tüm şirketler artık bize şu işi yapacak biri lazım o yüzden işçi alalım diye bakmıyor artık. 21.yydayız. İnsanların artık bir çok şey yapması gerekiyor bu yüzden bir şirket bir işçi alırken onu yapsın bunu yapsın istiyor. Benim şuan ki mesleğim danışmanlık ama yeri gelince market alışverişlerini bile yapıyorum. Kısaca ben araba sürerim sadece ben yemek yaparım sadece diye bir şey yok. O devir eskide kaldı. Kısaca ben tasarımcıyım sadece tasarım yapar geçerim diye bir şey yok artık.