• 14-09-2021, 08:42:34
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Herkese günaydın ufak bi sorunum var bilen birisi yardımcı olursa sevinirim. Dün akşam 7-8 civarı türk telekom mobil uygulamasından faturalıya geçiş yaptım. Sadece uyarı olarak işleminiz incelenecek 3 iş günü içerisinde dönüş yapacağız vs. Dendi ama hattımın “servis yok” uyarısı vereceği söylenmedi. Tahminimce gece hattım gitti sabah kalktığımda yoktu. Ne yapmalıyım sizce?
  • 14-09-2021, 08:49:44
    #2
    toserJPG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese günaydın ufak bi sorunum var bilen birisi yardımcı olursa sevinirim. Dün akşam 7-8 civarı türk telekom mobil uygulamasından faturalıya geçiş yaptım. Sadece uyarı olarak işleminiz incelenecek 3 iş günü içerisinde dönüş yapacağız vs. Dendi ama hattımın “servis yok” uyarısı vereceği söylenmedi. Tahminimce gece hattım gitti sabah kalktığımda yoktu. Ne yapmalıyım sizce?
    Aklınız varsa geçmeyin ben şuan türk telekomdan ayrılmaya çalışıyorum... Pişmanlık nede olsa sabancıya ait...
  • 14-09-2021, 08:52:30
    #3
    Türk Telekom'dan bahsediyoruz maalesef mantıklı bir şey aranmaz... Geçenlerde ödediğim fatura gözükmedi müşteri hizmetlerine bağlandım yemin ederim rezillik diz boyu en sonunda bankam devreye girdi öyle çözdük.
  • 14-09-2021, 08:52:45
    #4
    Genelde aynı operatör içerisinde geçişler 10 15 dakika içerisinde olur, telefonu yeniden başlattığınızda sorunsuz olarak kullanabilirsiniz. Bu şekilde uzun süre servis yok uyarısı vermemesi gerekir. Muhtemelen başka bir sıkıntı yaşıyorsunuz
  • 14-09-2021, 08:52:51
    #5
    farklı bir problem vardır

    normalde turkcell başvuru sonrası 2 dk içerisinde onay verirse yeni paket bilgilerini tanımlıyor ve aktif ediyor. TT'unda bunu yapmasında bir engel yoktur herhalde.
  • 14-09-2021, 09:12:13
    #6
    Merhaba, hat değişikliği olsa 2-3 gün servis olmayabilir diyecektim fakat paket değişikliklerinde genelde kısa sürede hallediliyor. Telefonu yeniden başlatmayı denediniz mi?
  • 14-09-2021, 13:05:06
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklınız varsa geçmeyin ben şuan türk telekomdan ayrılmaya çalışıyorum... Pişmanlık nede olsa sabancıya ait...
    Hat babamın üstüne en yakın zamanda kendi üzerime sıfırdan hat almayı düşünüyorum. Vodafone cazip geliyor, Turkcell çok pahalı..

    beratomermutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türk Telekom'dan bahsediyoruz maalesef mantıklı bir şey aranmaz... Geçenlerde ödediğim fatura gözükmedi müşteri hizmetlerine bağlandım yemin ederim rezillik diz boyu en sonunda bankam devreye girdi öyle çözdük.
    Geçmiş olsun size de

    bugrate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde aynı operatör içerisinde geçişler 10 15 dakika içerisinde olur, telefonu yeniden başlattığınızda sorunsuz olarak kullanabilirsiniz. Bu şekilde uzun süre servis yok uyarısı vermemesi gerekir. Muhtemelen başka bir sıkıntı yaşıyorsunuz
    Hattı çıkarıp taktım 3 kere yeniden başlattım ama gelmedi malesef.

    ucg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farklı bir problem vardır

    normalde turkcell başvuru sonrası 2 dk içerisinde onay verirse yeni paket bilgilerini tanımlıyor ve aktif ediyor. TT'unda bunu yapmasında bir engel yoktur herhalde.
    bilemiyorum işten çıkınca bi telefon bulup arayacağım müşteri hizmetlerini

    Mertworkz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, hat değişikliği olsa 2-3 gün servis olmayabilir diyecektim fakat paket değişikliklerinde genelde kısa sürede hallediliyor. Telefonu yeniden başlatmayı denediniz mi?
    3 kez denememe rağmen sonuç hala aynı, bende şaşkınım bu duruma.