Türk Telekom'dan bahsediyoruz maalesef mantıklı bir şey aranmaz... Geçenlerde ödediğim fatura gözükmedi müşteri hizmetlerine bağlandım yemin ederim rezillik diz boyu en sonunda bankam devreye girdi öyle çözdük.