Herkese günaydın ufak bi sorunum var bilen birisi yardımcı olursa sevinirim. Dün akşam 7-8 civarı türk telekom mobil uygulamasından faturalıya geçiş yaptım. Sadece uyarı olarak işleminiz incelenecek 3 iş günü içerisinde dönüş yapacağız vs. Dendi ama hattımın “servis yok” uyarısı vereceği söylenmedi. Tahminimce gece hattım gitti sabah kalktığımda yoktu. Ne yapmalıyım sizce?