toserJPG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese günaydın ufak bi sorunum var bilen birisi yardımcı olursa sevinirim. Dün akşam 7-8 civarı türk telekom mobil uygulamasından faturalıya geçiş yaptım. Sadece uyarı olarak işleminiz incelenecek 3 iş günü içerisinde dönüş yapacağız vs. Dendi ama hattımın “servis yok” uyarısı vereceği söylenmedi. Tahminimce gece hattım gitti sabah kalktığımda yoktu. Ne yapmalıyım sizce?
Aklınız varsa geçmeyin ben şuan türk telekomdan ayrılmaya çalışıyorum... Pişmanlık nede olsa sabancıya ait...